ART-BY-VANESSA

Införskaffat
3 för 99:- stod det på lappen, och dem tog det för 135:- eftersom lappen var gammal tydligen.. Så fick tillbaka mellanskillnaden (36:-) + att jag fick behålla alla 3 nagellack... Awesome det! haha .. Fick alltså ett nagellack gratis typ!

Det jag älskar med att vårt H&M här i stan ska flytta är att jag hittade dessa 4 för 28 :- sammanlagt. Skulle aldrig köpt det annars då H&Ms egna märke inte är sådär skitbra. Men ja, tänkte det kunde va kul att testa den matta! Och de andra jag köpte älskade jag färgerna!
Och sist men inte minst, köpte jag depends nagellack. Väldigt skön lila, lite sådär höstig och mysig. Och gliiiitter. Längtar tills mina saker från bornpretty.com kommer! AAAAAHH..

Skulle ni vilja att jag gör videotutorials då jag visar olika konadnails designer?
Hanna

Jaa! Jag förstår inte alls hur du gör dom med den där saken xD

Hanna

Jaa! Jag förstår inte alls hur du gör dom med den där saken xD

Ellen

Älskar din header! Hur har du gjort så att det är som ett bildspel? :)

Svar: sök på slideshow header så kommer det upp :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress