ART-BY-VANESSA

Jag som svartsjuka.
Fotograferade mig själv härom dagen till mitt gymnasieprojekt.

Jag ska föreställa känslan svartsjuka, därav de svarta kläderna och de sura minerna på en del av bilderna. Hittade en gammal klänning som passade in och satte sedan upp håret i en slarvig knut bara.

Med en svart sminkning och röda läppar (eftersom jag inte har ett svart läppstift.. längre) och en massa smycken begav jag mig ut i kylan och tog en massa bilder. Detta var samma dag som det snöade så ni kan gissa hur kallt det var med bara klänning.. 
Karin

Oj va fint! Gillar din stil :)

Svar: tackar :D Vad glad jag blir!
Vanessa Ljundahl

Anonym

vad fin! jag tycker du ser övernaturlig ut! som en vampyr i det där håret och ögonfärgen och sminkningen! sjukt vackert

Rosanna

Coolt!:D

Jenni

otroligt fina bilder! och oj så fin blogg du har :)

Emelie

Sv: Tack så mycket! :)

Bella

Bild nummer ett är fantastisk!
Du har lyckats att fånga avundsjukan på bild, really!

För övrigt så var dom andra bilderna också fin fina, men de va den första som verkligen utmärkte sig :)

ericaandersson

svar: skönt att höra! silver är finare:)

Grymt vackra bilder!

Viktoria

du har en sjukt snygg blogg! brukar inte kommentera "fin blogg", men nu måste jag göra det. Haha. Älskar allt i din bloggdesign!

Svar: haha men tackar!
Vanessa Ljundahl

Fanny Lind

gaaalet fin bild!!
Allt bra med dig eller? :)

Fanny Lind

gaaalet fin bild!!
Allt bra med dig eller? :)

SARA ♥

Åh vilka fina bilder!
Och så fin blogg du har, måste absolut börja följa den! :D

Svar: men åh tack vad glad jag blir! Välkommen säger jag väl dådå :D
Vanessa Ljundahl

❥ Daniella Järpenberg

Gud vilken fin blogg du har! Och bilderna var också riktigt fina :)

Svar: men tackar du! :)
Vanessa Ljundahl

Bea

Vilka fräna bilder!

Ellen

Superfina bilder!

Madde

Gud va lik du är Anna Kendrick i pitch perfect!! :O

Madde

Gud va lik du är Anna Kendrick i pitch perfect!! :O

Svar: heh.. hört det förut men det tyck verkligen inte jag..
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress