ART-BY-VANESSA

Mer av Silje.

Denna dag har varit jobbig.

Jag har ju blåst datorn, och då försvann även mina actions från Photoshop (inspelade redigerings effekter) och jag kan inte min speciella redigering helt utantill eftersom jag bara gjort den engång liksom och sedan spelat in den så jag inte ska behöva göra den varje gång..

Men satt iallfall och försökte få till det i säkert 3-4 timmar.. OCH SEN KOM JAG PÅÅÅÅÅ... Att jag hade en massa gamla photoshop filer från förra redigeringar kvar sparade! Vart samtidigt super glad men ändå arg för jag slösat enormt med tid för att göra om den..

Såååå nu har ni en bildbomd på fina Silje som ni kan dregla över. Visst är hon vacker!? Och hon blir extra vacker med min saknade action också. Och ja jag ska börja göra andra redigeringar heh.. Men jag är så lat och denna är så snygg att det alltid blir att jag vill ha den :3
Johanna

Alltså din bilder ser alltid så drömmande ut! Du gör jämnt ett jättebra jobb och jag blir så avis på dig!! : DDD Du SKA jobba med detta! Så äre bara :)

Svar: hahahah men tack Johanna vad du e fin :3 Men du ska veta hur jävulskt avis jag e på dig..
Vanessa Ljundahl

Denise

Snygga bilder :)

Elin

Super fina bilder, den femte (om man räknar uppifrån) och den näst sista var nog mina favoriter c:

Svar: tack :3 jo mina med + den näst sista :) De är så naturliga och härliga typ :)
Vanessa Ljundahl

Double Up - Lina och Malin

Underbara bilder!

Linn Strömberg

Åhh vad vacker hon är!

Svar: ja visst är hon!
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress