ART-BY-VANESSA

När man inte har något att fota.
Så får katterna stå modell! Detta är Simba (den orangea) och Busan (den svartvita) för alla er som inte vet.

Jag har sett att en del nya har börjat följa min blogg! Välkomna på er, och vad kul att ni gillar min blogg. Det gör mig oerhört glad! 
Det ramlar också in en massa fina kommentarer, tackar tackar :) 

Jaa... Vad ska jag skriva, jag håller just nu på att föra över ALLA mina bilder (över 6000.. ) till min nya externa hårddisk som jag införskaffade idag! ÄNTLIGEN!
Har velat skafffa en men har inte haft orken.. 1 terabite vart det att börja med. Sedan tänkte jag radera allt från min kära dator som blivit för seg.. Det går knappt att redigera längre utan att man vill slänga datorn i väggen. Fast tänkte ju försöka spara till en iMac iallafall till innan jag tar studenten.. Hoppas jag klarart! Då blir allt perfekt känns det som. 

Annars ligger min kära pojkvän som dygnat hela natten här bredvid mig och sover, och säger ett och annat i sömnen.. Han vaknade upp och ba "skasovsovduska....dusooovsovaaskadd.. dduu.. slummerslummer.." hahaha.. Jag ba okaaaaaay, ahaa... ?! haha han e för söt. Och han är min bara min. 

Jag själv ska nog sova efter allt är överfört! Tills dess, Candy crush!



Annika

Det är ju så skönt när man får ordning på alla miljoner bilder man tar. Men själva utrensningen är...bara FÖR jobbig! :)

Svar: Jo! Fast nu är det gjort och det tog väl 2 timmar haha ^^^
Vanessa Ljundahl

Sabina Decireé

Åh jättefina bilder!

Lara&lucy

Åh Gud vad söta!!!

Elinore

Åå nu har jag hittat en blogg som hamnar i blogglistan! :D
Super fin! <3
Jätte söta kissar :)

Svar: men åh så kul :) tackar! :) ja visst är dem!
Vanessa Ljundahl

JUNITJEJ

Så fina katter!

Yasmine

asfina bilder! :)

Svar: tackar :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress