ART-BY-VANESSA

Smokey.
Det finns ingen bättre känsla än när man gjort klart en del läxor som gjort en så stressad att man har svårt att sova på nätterna, och tillslut så gör man dem och all stress rinner av en.

Gud vad lätt det är att egentligen fixa till allt jobbigt i livet. Det är ju bara att kämpa och göra allt i tid så löser sig allt. För så känns det för mig. Allt annat är jätte bra i mitt liv nu, förutom pluggandet. Såklart att det måste finnas något som alltid får en att må lite små dåligt hehe.. 

Vet ni en till rolig sak som hände igår? Jag raderade heeela min design som jag jobbat på i en vecka. Kul, JAVISST! Lär er detta från mig!

"DESIGNA ALDRIG DÅ NI E TRÖTT, OCH FÖRSÖK ALDRIG SHOWA OFF FÖR ER POJKVÄN HUR ER DESIGN SÅG UT FRÅN FÖRSTA FÖRSTA BÖRJAN. DET SLUTAR MED ATT MAN RÅKAR KLICKA PÅ "VÄLJ TEMA" ISTÄLLET FÖR "SMYGTITTA.......... (varför har de inte en ångra knapp....)" .. Nä ni skulle sätt mig. Jag vart så arg att jag bara la mig i sängen och orkade inte mer.. Inte lätt att vara jag ibland. Men aja, nu har jag fixat hälften igen. Skönt. 

Jag längtar tills imorgon.. För då får jag träffa Jack igen :] åååh, vad jag ska pussa på honom.. 
Linnea

Har du börjat röka eller var det för bilden? :O

Svar: det är från samma dag då jag tog de andra bilderna på mig. var bara för bilden
Vanessa Ljundahl

aina [fotoblogg]

Fina bilder :)

Rebecca

grymt snygga bilder!

Svar: Tack :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress