ART-BY-VANESSA

Bara min

Gjorde ett jääätte långt inlägg men blogg.se's jävla skitapp la av mitt i allt.....

Anyway! Jag berättade om min helg och att jag vart lite förkyld osv så därför jag inte varit så bra på att uppdatera. Har gjort en massa med Jack känns det som, vi har spelat en massa tecken, Dantes inferno (mitt favvo spel!), träffat Bea som är Jacks bästavän och barndomsvän, gungat, fettat oss med billys, cola och chips m.m :3 i vanliga fall har ju Jack bara jobbat på helgerna och detta var typ vår första helg tillammans :) rätt så skönt och mysigt! 

Imorgon väntar kära skolan... Hur har er helg varit? :)

Snart kommer det en massa bilder! Har blivit sjukt fotosugen så det inte e sant! Saknar typ min kamera haha, man uppskattar honom mer då man inte varit med honom på en hel månad haha.. 

Linnea

Jaaa, väntar på nya foton :)

Och sjukt fin bild på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress