ART-BY-VANESSA

Titta vad jag hitta!

Ville blogga om något men har inte tagit några nya bilder..

Så kikade in mitt bildarkiv på datorn och hittade dessa turturduvur från i sommras. Använde aldrig dessa bilder så vart glad för då har jag något nytt att visa iallafall! Linnéa och Oskar, gulligaste paret som existerar (efter mig och Jack då,.. ;) ) Redigerade dem snabbt i mitt favvo action som jag gjort själv och retuscherade pyttpytt. 
Bild 2 vart lite suddig men jag älskar deras skratt i bilden så den fick hänga med! 

Förövrigt så saknar jag min Jack. Sover utan honom idag.. Och det har jag inte gjort sen 3 veckor tillbaks.. D: + att mamma min jobbar jour och jag är spökrädd.. Hur tänkte jag här?

TV på, katterna i sängen och sen får vi hoppas på att jag kan somna :3 

Juste! Imorgon kommer iOS7 ut!! TAGGGAAAA :3
 
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Jättefina bilder :D!!

Fotograf Maria Carlsson

Underbara bilder, älskar nr 2!!

Sarah

ååh så fin redigering, har sett liknande på andra bilder och alltid undrat hur man gör kan inte du visa i video eller skriva? :-)<3
det ser så höstigt och härligt ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress