ART-BY-VANESSA

Balklänningar.
Har kollat runt lite på balklänningar. Vilket var jobbigt eftersom de aldrig har de jag vill ha.

Jag vill ha typ spets. Mycket spets med långa armar. Lite som Ida Lantos klänning som Linda bar på blogawards 2013. Den var så sjukt fiiin. Men nej. Ingen som tillverkar så snygga klänningar. Suck. Och Ida Lantos klänningar är säkert sjukt dyra så näe.

Men dessa tyckte jag var snygga på JJshouse. Gillar färgerna på den första, den fjärde och sista. De andra skulle jag nog inte vilja ha i de färgerna som visas.

Har ni några förslag på sidor där man kan köpa balklänningar? Med typ mycket spets! :3
Elin

Den sista var verkligen jättefin! Har tyvärr inte mycket koll på hemsidor med balklänningar men säger till om jag hittar något c:

Lina

Om du hittar en klänning du tycker är perfekt förutom att den inte har långa spetsärmar kan du ev. få tag på en spetsbolero till så blir det som långa ärmar ändå. Kolla tillbehör till bruden i så fall. ;) /L

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress