ART-BY-VANESSA

Just nu.
Har inte bloggat på ett tag och heller inte fotat förutom till skolarbeten..

Så tog fram kameran och fotograferade mitt nya rum som jag bytt med brodern min. Är nöjd, även om mitt andra rum var större och vitt. Jag ville ha en förändring. Så här har ni en massa smådetaljer från mitt rum.

Har börjat teckna igen också. En sjöjungru håller jag på med nu, och det är första gången på länge som jag ritar helt själv och inte kollar på inspiration eller härmar någon. Kan mer än jag tror.

Har ny lur också. Me like Samsung.

Kollar trolljägarna och guuuud så bra! Älskar hur ägda nätmobbarna blir. Ska ta och hämta något gott att äta, sen efter trolljägarna ska jag plugga till provet imorgon.. suck. Ha det bra.
 
Lina

Tack för inbjudan till vernissagen. Otroligt snygga bilder.

Linnea M

Visste inte att du hade bytt rum :) fint! då får jag se det på lördag kanske

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress