ART-BY-VANESSA

Rapportjävel och frihetskänslor.
Detta + 2 kilo godis, cola, chips och ostbågar har cicci köpt till oss. Jag känner mig dum men har inga pengar och hon verkar inte ha något problem med att stå för allt haha.. Sötnos. Vi kommer rulla fram haha.. (och ja, dem fina flaskorna + xide är alkoholfritt)

Vi ska smälta choklad senare som vi ska doppa jordgubbar i. Har aldrig smakat det, men gissar nog att det är underbart gott haha.. Men detta får vänta tills jag är helt klar med rapporten. Fy.. Rapport. Det är nog den svåraste uppgift jag gjort, för jag förstår ingenting så jag gör bara något och hoppas på att det är rätt. Sen är det bara en del rester kvar och sen kan jag andas ut. Sen är jag helt fri från läxor! Okej, tills jag börjar universitet om jag kommer göra det.

Min framtid har nog aldrig varit såhär klar förut, för jag ser bara möjligheter och inget negativt alls. Längtar otroligt mycket till att vara fri. Ni förstår inte. Skolan har alltid varit det svåraste för mig, och snart slipper jag skiten. Äntligen.
 
Linnea M

Mysigt!
Är så glad över att du har hopp för framtiden med också :)!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress