ART-BY-VANESSA

Tack!
Vill bara göra ett inlägg för att säga tack till alla er som kom och tack för de fina blommorna och chokladen!
Var inte alls förberedd på det så vart jätte glad haha.. Blir ju så blyg då jag får presenter så skriver här att jag är jätte tacksam. Tack för att ni stöttar mig och gratulerar mig och säger att jag är bra på det jag gör även fast jag själv tycker att jag inte är så bra och har tröttnat på foto helt och hållet. THANKS!

Nu ska jag spendera helgen med att bara plugga. Mina rester ska försvinna nu!! Och kaaanske äta upp min choklad och kolla klart på de 4 avsnitten av True blood. Sen är det över. Vad ska jag göra sen då True blood inte finns att kolla på? Game of throne maybe? Ja vi får se. Men snart kommer ju säsong 7 så då blir jag glad :)
 
Simba försökte iallafall käka upp rosorna så var tvungen att stänga in henne i ett annat rum då jag tog bilderna haha.. galna katt..
 
Lina

Bra att du gillade rosorna. ;) Du är så duktig så Vanessa. Du måste bara banka in det i ditt eget huvud också och sluta vara så kritisk! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress