ART-BY-VANESSA

Äntligen!



Förlåt för att det vart lite ofokuserat på vissa ställen men jag var dum att använda 50mm med bländare 1,8 .. Tror jag ska köra på ett högre bländartal nästa gång. Anledningen till varför ni inte fick se då jag färglade ögat var för att kameran stoppas då och då av sig själv.. Donno why, men thats why!

Anlendingen till varför jag inte visar då jag ritar skissen i blyerts är för att jag hade ritat "mallen" på skolan med ett papper som inte klarar promarkers, så kalkulerade av det då jag kom hem på mitt speciella papper.

Ska teckna mer idag, kanske gör en till ? Tycker ju det är så kul eftersom man känner sig så jävla proffsig haha..
Jennifer

AHMAGAD så jävla snyggt!

Svar: tack :)
Vanessa Ljundahl

Lina

Åh, vad kul med en till sådan här. :) Måste titta klart imorgon. Klockan är mkt nu och har man små så har man. ;) Gillar musiken till också. Det blir lite som terapi att titta på det här. Man blir lugn i kroppen. Snyggt gjort. :)

Svar: hahah bra du gillar musiken :) tack!
Vanessa Ljundahl

Lina

Jaja, jag kunde ju inte låta bli så jag såg allt ändå. ;) Du är så himla duktig på att teckna Vanessa. Har också köpt massa promarkerpennor för länge sedan, men inte kan jag rita sådana där saker för det. Det är ju för typiskt. ;) Är det så där du skulle se ut om du var en tecknad figur? Kan tänkas: långt hår och stora fina ögon. :) Trevlig helg.

Svar: tack Lina :) jahaaaja! bara träna då! ;) hahaha jadå! Rött hår hade jag tänkt färga till i sommar! :) Så lite lik kommer jah bli ;D
Vanessa Ljundahl

Emsan

Läste i din profil att du försöker hitta tillbaka till fotograferingen men förstår inte varför du behöver tänka på det när du har andra talanger :)

När det gäller kreativa saker är det bara att köra på det som inspirerar en för stunden :)

Btw dom där pennorna ser typ magiska ut

Svar: nää men det är väl mest för att alla tycker att jag är bra på det.. Typ alla i min släkt säger alltid att jag ska bli fotograf för jag e så bra på det, och fick A i skolan i foto så aah..
Joo sant det :)

joo! Promarkers! Riktigt bra pennor :) de liksom flyter ihop :)
Vanessa Ljundahl

Emsan

sv: Det finns mycket man kan göra i livet och du behöver ju inte sluta med fotografering om du skulle välja att satsa på något annat :) du har ju flera talanger


Svar: mjooo det är sant :) Ska väl bara göra det jag känner för antar jag :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress