ART-BY-VANESSA

check it out.
Klicka på bilden för att komma till min youtubesida
 
Har fixat och donat på min youtube sida eftersom jag tänkt vara mer aktiv där. Har ju redan kommit med en speeddrawing video och nu en till video. Dock inte så intressant men det är ändå en video ;)..

Håller just nu på att exportera en cover som nog är den bästa jag gjort. Dock låter det falskt lite här och där men ja! Man är ju inte bäst på att sjunga. Men jag älskar att sjunga och denna video är typ den ända där jag inte skäms brallorna av mig.
 
Hela min söndag har jag spenderat framför true blood. Är helt fast. Någon annan som kollar det?
Planerna var att plugga.. Det gick inte så bra hehe.. Dock kanske jag kan va uppe lite sent eftersom jag börjar sent imorgon och plugga lite?.. naaa, don't think so.

Men prenumera vetja så mår ni och jag myyyycket bättre! nää skämtosido. Nej men allvarligt.. PRENUMERA NU!! :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress