ART-BY-VANESSA

Cover: Stay - Rihanna ft. Mikky Ekko
 
Har velat göra denna cover i ett år.
Lite falskt på en del ställen, men ja.. har inte utvecklat min röst att sjunga höga toner än + att jag inte vill att halva gården ska höra mig sjunga.. hehe .. Jag är nöjd med den ändå.

Om jag ändå bodde själv långt ute i skogen.. Då ni. Då skulle jag ta i!
Linnea

Saknar dig så sjukt mycket

Svar: Saknar dig mer... :/
Vanessa Ljundahl

E m i l y ♥

Jag tycker du sjunger väldigt fint :)
Kram <3

Svar: tack :) vad glad jag blir :)
Vanessa Ljundahl

Yasmine

det var jättefint ju!

Svar: tack :)
Vanessa Ljundahl

Stina

Grymt bra Vanessa!!:)

Svar: tack stina :)
Vanessa Ljundahl

SARA

Du sjunger ju jättebra :)

Svar: tackar :)
Vanessa Ljundahl

Lina

Hmm... tydligen är det bara jag som har problem med att kunna se denna video. Får väl prova ngn annan dag.... Hann höra två sekunder typ och sedan stängdes det bara ned. Märkligt. :(((

Lina

Fint Vanessa. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress