ART-BY-VANESSA

Det börjar närma sig.

Tror aldrig jag älskat en mössa så mycket som min studentmössa.

Inte bara för utseendet men för vad den står för. Snart är jag fri till att upptäcka världen och skapa min framtid. Ja en del av er tänker väl, ja du kommer va arbetslös? Du kan skapa din framtid nu? Du kan resa nu? Du kan flytta hemifrån nu?
Jag bryr mig inte. Jag längtar till att söka jobb och liksom kanske ta tag i mig själv och umgås mer med mina andra arbetslösa kompisar som jag gillar mycket. Nu slipper jag snart ha samma rutin varje dag och jag slipper träffa folk som jag inte väljer att träffa själv osv (jag menar inte er klassen). Jag kommer kunna tjäna in pengar och skaffa egen lägenhet och kanske flytta till Stockholm ? Gaaahd e så taggaaaaad!

Och anledningen till varför jag inte reser nu är för att det för mig känns overkligt att ens göra något sånt. Kanske det också är för att skolan tar så mycket plats och jag hinner aldrig planera in det. Och jobb och lägenhet kan jag inte skaffa nu för då kommer jag verkligen inte klara av skolan. Det skulle bli för mycket.
 

Nää nu ska jag försöka plugga.. Var bara tvungen att blogga hehohi :)
Denise

Det är en härlig känsla! :D

Johan

Bra bilder.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress