ART-BY-VANESSA

Fotosugen men ingen kamera.
Nu då jag varit hemma hos Jack hela helgen har jag tänkt på att vilja fota säkert 10 gånger.

Det finns hopp alltså om att mitt fotointresse inte har försvunnit, och bloggen fortfarande kommer vara rätt så aktiv. Men så fort jag kommer hem så försvinner suget och jag blir som en potatis som bara sitter och gör ingenting.

Det kan vara för att jag mår så bättre då jag är någonstans där det inte finns föräldrar som tjatar på en och ja, det har också varit en svår tid för mig och Jack, orkar inte dela med mig av det men nu är allt mycket bättre och det får mig att må bättre psykiskt också såklart. Jag blir också mer glad osv för att jag själv längtar mer till att flytta hemifrån(!!!!) Och nu då han bor här så liksom har jag mer space att vara på. Förut hade vi bara hans rum med en säng som täckte halva rummet. Nu har han liksom ett eget kök & vardagsrum/sovrum. Och jag älskar att sitta i kök, där mår jag som bäst haha .. Så det är skönt.
 
Har hittat nya bloggar som ger mig mer inspiration och det hjälper ju också till + att skolan ger mig roliga uppgifter hehe.. Ska nog fortsätta med den nu! Speeddrawing videon får ni imorgon eftersom internetet är så segt här så det tar jättelång tid att ladda upp, men den är påväg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress