ART-BY-VANESSA

Med blixt.

Jag måste måste måste måste mååååååste (!!!) köpa en blixt!!! Seriously! Älskar den!

Det är skolans som jag lånade hem och ska ha under lovet! Om inte Tina vill ha tillbaka den imorgon.. Men ja, annars så!

Håller på att sminka mig just nu eftersom jag vill ta om mina bilder till gymnasiearbetet. Och har nyss färgat om håret eftersom den svarta färgen vart lite dassig.. Så nu blir jag ännu mer svartsjukig haha.. Nej, men kommer ta en massa ego bilder! FYYYYY VAD JAG ÄLSKAR BLIXT! heh..

Och killen i mitten är brodern min, han ville jag skulle lägga ut honom på bloggen eftersom han e så.. öhöm.. snygg (?) så jag är väl en snäll syster. Kommer få stå ut med honom i hela 9 timmar på fredag.. i en buss.. till stockholm.. haha, nej men det kommer bli kul. Att ha någon med sig. Och jag och han kommer så bra överens så!
Becca

Fina bilder, katten är urgullig :)

Svar: tackar! :) ja visst e hon :3
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress