ART-BY-VANESSA

svarta som natten & röda som rosor.
Kände att det var dags att ta tag i mitt gymnasiearbete som jag lämnat åt sidan i flera veckor.. Anledningen till det är eftersom mitt fotosug har sjunkt väldigt mycket.

Jag kände mig dålig i skolan så for hem och istället för att ligga ner i sängen och göra saker som inte ger något, så jag började skapa. Läpparna & kinderna vart röda som rosor, ögonbrynen & ögonen svarta som natten (med olika eyeliners som jag nog ska fortsätta med!) & håret i en ruffsig toffs bak i nacken. Sedan begav mig ut i dimman och började fotografera.

Dock vart inte bilderna så bra som jag hoppats, men ska ta ett par här inne. Har en cool idé som jag kommer testa.
G I N A ~

vacker bild! :)

moniki.blogg.se

så vackert!!

Emsan

Ascoolt :)

Tommy

häftig bild

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress