ART-BY-VANESSA

Tagna av Silje.
Bilder tagna av Silje.


Vill väl bara säga att jag den 3/3 åker ner till Stockholm med min pojkvän och brorsa. Och att mitt liv just nu är väldigt bra. Jag umgås med roliga människor och jag känner att framtiden har mycket att ge. Får se hur länge denna braiga period kommer vara hahah..Det brukar ju liksom gå som en bergochdalbana för mig.. Men så är livet. Här får ni två bilder på mig som Silje tog för kanske 3 månader sen!
elenah

Hej! Jag har nominerat dig för Liebster Award på min blogg, gå in och kika! :) kram

Linnea

När jag är bortrest :/

Svar: meeeh D: ...
Vanessa Ljundahl

Trisiaa

Va fin du är! :D

Svar: åh tack :)
Vanessa Ljundahl

Lina

Vackra människa.

Svar: Tack :) Du är vackrare!
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress