ART-BY-VANESSA

710 visningar på youtube.


Har glömt bort denna video men tydligen har den fått 710 visningar på youtube! Det tycker jag är himla coolt haha.. Kanske ska göra fler eller vad tycker ni? :)
Jim Westman

Coolt:) violin låten är med lindsey stirling right? :)

Kajsa ♠

Åh vad kul att den fått så många! Tycker du borde göra fler, den där verkar ju vara uppskattad! :)

Jag glömde bort min "50 saker ni inte visste om mig" video, men för ett tag sen kollade jag och då hade jag 1200 viewvs på den, och nu är det över 1500 :S Haha, fattar inte vad som kan vara så intressant! Haha!

Patricia

Jättebra och lärorik! Tummen upp! :)

Lina

Inte konstigt att många kollat. Riktigt bra och tydligt.

Svar: tack :D
Vanessa Ljundahl

Lina

Så där snygg vill jag också bli på bild. :) ... gärna i verkligheten också. Hahahaha Proffsigt. :)

Svar: men du e ju redan jättefin! :O
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress