ART-BY-VANESSA

EGO
3 bilder som jag tycker om på mig själv.

Har numera håret kolsvart. Blir mer och mer inspirerad av Burlesque och älskar läppstift, eyeliner vingar och rouge. Vill kunna ha långt hår och locka det varje dag men icke. Min locktång suuuger. Eller så är det mitt hår som suger.

Har hittat en ny inspirationsblogg som får mig att vilja ta mer foton, så det är superbra för då kanske denna blogg kan börja uppdateras oftare. Ny design är på g som ni kanske ser. Råkade göra den på min nuvarande blogg.. så just nu finns det inget erkiv men ska fixa det snart!
Kajsa ♠

Vilken fotoblogg? Vill också få lite inspo! :)

Svar: http://slaktatom.blogg.se/ :3
Vanessa Ljundahl

jim westman

Riktigt fina bilder på dig och väldigt roligt att höra att du hittar inspration igen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress