ART-BY-VANESSA

Fredagskväll.
 
Hejhå! Vad gör alla ni denna fredagskväll?

Själv sitter jag här hemma hos Jack i hans egna lägenhet som är så otroligt skönt! Längtar bara mer och mer till att själv få flytta hemifrån, för det känns redan nu som jag är halvvägs fast det inte är jag som flyttat. Men jag är ju ofta med honom så känns som vi flyttat tillsammans men det har vi ju såklart inte :)

Han jobbar iallafall ikväll stackarn, men jag ska nog se film och äta en massa godis. Håller också på att ladda upp videon på youtube, som tar himla lång tid eftersom vi inte har det bästa internetet här hehe..
Anonym

Läcker redigering, snyggt kort och snygg modell. )

Svar: tack :)
Vanessa Ljundahl

Anonym

;)

Lina

Glömde fylla i namnet, men ändå. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress