ART-BY-VANESSA

Let it go.
 
 
 

Nu ska jag, medan jag väntar tills Jack slutat jobbet se på Frozen igen haha.. Men först bege mig mot statoil och handla godis! Imorgon ska jag vakna tidigt för att jag ska fotografera Bhadra. Vad ska ni göra ikväll ?

johanna

ååh jag vill se den filmen!

jag hittade en förpackning hårfärg hemma.. så sitter med färg i håret nu.. ^^

Svar: SE DEN! Den finns ju att ladda ner :) och om du int vill ladda ner så sök på letmewatchthis och klicka på länken där det sår 1channel så kan du se den där :) Det gjorde jag :)

oooh vilken färg? :)
Vanessa Ljundahl

Denise

Den låten är så bra :D

Svar: jaaaa !:D Kan inte sluta lyssna på den haha :)
Vanessa Ljundahl

Kajsa ♠

Jag har precis gett dig en blogaward. Kika in på min blogg för att se reglerna. Om du redan gjort den så behöver du inte göra igen! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress