ART-BY-VANESSA

Ljussättning med hjälp av iPad.
Ljussättning med iPad var uppgiften. Detta är då mitt resultat men vart dock inte nöjd.. De andra i klassen hade jätte fina foton men men!

Har nyss käkat en massa godis och chips och kollat på girls.. Glömmer alltid äta mat då mamma jobbar eftersom det inte finns någon här hemma som säger till en. Tror jag ska kolla Burlesque och sen kanske sova. Gillar ni min design? Den vart rätt enkel och jag vart inspirerad av http://slaktatom.blogg.se/ gaaaanska mycket. Men gillade hennes design så mycket. Känns som bilderna blir mer uppmärksammade. Kolla in hennes bilder! Både hon och bilderna är jättefina..
Stina

Jag tyckte din bild vart bäst, den var så kreativ gjord och jag tyckte det var så roligt för du tänkte verkligen ut hur man kan få ut förvåning och nyfikenhet på ett roligt och bra sätt:)

Svar: tack stina! :D vad glad jag blir :) Fast din va snyggare ;)
Vanessa Ljundahl

Lina

Läckert. Känns som en mystisk saga, värld, ett liv eller liknande tar sig ut ur en bok - mystik. Coolt. :)

Lina

Läckert. Känns som en mystisk saga, värld, ett liv eller liknande tar sig ut ur en bok - mystik. Coolt. :)

Svar: tack lina :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress