ART-BY-VANESSA

Mitt nya mål.
Mitt nya mål är att spara ut mitt hår igen.

Utan att få något konstigt ryck och klippa av det för att jag vill förändra mitt utseende. Nej jag förstår verkligen vad jag gått miste om nu då jag klippte bort det. När jag väl hade det var det bara ivägen och ja.. Jag tyckte jag va ful i det. Men jag va ju superfin i det!

Vidare till annat. Jag sitter och skriver positiva citat som jag tänkt rama in i mina oanvända ramar som legat och dammat i ett år snart.. Jag behöver verkligen detta eftersom min hjärna aldrig snappar upp det positiva. Men idag har det varit bra iallafall. Vill ni se resultatet senare?

Har varit hemma från skolan idag eftersom jag vakna och va sjuk.. kände mig helt utmattad men nu är allt bättre. Är typ taggad på att fara till skolan. Kanske för att jag spenderat dagen med att sjunga, tankat ner positiva citat och äntligen tagit tag och ringt csn som jag blir så less på. Kanske inte har råd att betala min jävla studentmössa..... ÅH! aja..

Ska fan göra en bucketlist vad jag vill göra. Har tänkt en del och jag vill bli/göra en massa men jag glömmer bort det hahha.. Så kanske på tiden att jag gör en.
Linnea

Skulle vilja se resultatet! Älskar att göra sånt, positiva saker till sig själv.

Jag brukar faktiskt skriva en "bucketlist" med mål att uppnå varje år :) ibland ändrar man sig ju under året så man inte vill vissa saker, och ibland händer det utan att man ens försöker

johanna

woooow, jag älskar ditt hår! Saknar också mitt långa fina hår.. som jag sparar nu!

Svar: tack :) good luck! :D
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress