ART-BY-VANESSA

Om livet osv.
Börjar bli bättre med blixten nu. Och med att skapa roligare bilder. Den första bilden ska jag ha till mitt gymnasiearbete och ska förmedla kärlek. Ska dock redigera om den är inte nöjd än.
 
Dagen har spenderats med Jessica ett tag, och sedan med True blood. Gillar verkligen serien och just nu behövs den då allt inte är så bra. Fy, har aldrig varit så osäker på vad jag vill i hela mitt liv.

Ajaa.. veckan ska bara fokuseras på alla mina miljarders rester som jag inte orkat ta tag i ett dugg. Jag måste göra det. Även om allt jag vill bara är att typ strunta i allting och bara försvinna för ett tag.

Mindre aktiv kommer jag bli här. Tror kanske detta kommer vara mitt sista inlägg hahah.. Deviantart ger mina bilder mer uppmärksamhet så tror jag ska satsa där istället.
 
 
linnea

Du klarar det!

Linnea M

Men vill ju läsa om ditt liv :( jättefina bilder förresten! ser ut som skivomslag :)

Stella

Så vackra bilder!! Älskar känslan i dem

yasmine

första bilden va skitsnygg!!

Svar: tack :)
Vanessa Ljundahl

Maria Ekblad

Åh vad fin den översta är!

Svar: men tack så mycket :)
Vanessa Ljundahl

Amanda [SPONTAN]

Sjukt snygga bilder!

Svar: tackar! :D
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress