ART-BY-VANESSA

Som en potatis...
.... sitter jag här framför datorskärmen och ska börja på alla rester jag har. Men det går inte så bra. Det är så svårt att börja, men jag vet hur skönt det är när man är klar. Har min trogna vän kaffet vid min sida som ska få mig att orka ta tag i allt lite mer. Får se om det funkar.

Det där med att jag ska sluta blogga gick inte så bra. Det gör det aldrig hah.. Men eftersom jag själv vet hur kul det är att stalka folk så fortsätter jag. Också för att min fina vän Linnea vill det hehe.. Hon bor ju i Stockholm nu så hon har ju inte så stor koll på mitt liv längre ;) ..

Just nu är mitt liv blandat med ångest inför framtiden men också förväntningar om att det kommer bli bättre. Typ att jag kommer resa, flytta hemifrån, sjunga lite här och var som Linnea gör (om jag vågar), kanske flytta till Stockholm och ja, en massa annat kul. Vill se till att allt händer, för man lever ju liksom bara en gång.
 
En gammal arkivbild
Linnea M

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress