ART-BY-VANESSA

Stockholm i mitt hjärta.
Gick upp till gondolen vid slussen medan Sandra och Lina va och åt på Donken.

Har alltid velat vara där uppe och nu tog jag mig äntligen upp trots väääärsta långa trappan som fick mig att nästan lägga mig ner och ge upp på sista trappsteget haha...

Utsikten va så himla fin iallafall. Det var soligt några minuter innan jag tog bilderna men den hann försvinna tydligen. Men det gör inte mig något. Dimma är så himla fint. Riktigt nöjd med dessa bilder. Mer bilder kommer sen på gamla stan, vanliga stan och sen på mig och tjejerna.

Snart ska jag fara och handla med min låtsasmamma och sen ska jag träffa Lina och sen Sandra ikväll. På lördag ska jag hem, och tror jag ska fara och köpa bussbiljett idag! Saknar Jack som en galning..
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress