ART-BY-VANESSA

Fortsätta blogga?
Ja ni! Jag känner mig väl ganska osäker kring den frågan, men som det ser ut nu så har jag fått upp mitt intresse till att teckna vilket känns så himla kul!

Är så inspirerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen och jag vill lära mig mer och mer och jag vill rita av en massa personer hela tiden. Jag älskar att vara kretiv igen. Det är en del av mig liksom, så därför kommer jag nog kanske göra detta till en blogg om min "konst", som foto samt teckning typ. Foto eftersom det redan innehåller mycket foto redan men kommer dock inte fotografera längre, men kanske kommer in gamla bilder då och då som jag valt att visa osv. Vem vet, jag kanske hittar tillbaka till foto igen?

Men just nu känner jag att jag vill fokusera på mitt liv efter studenten, leva och teckna, samt sjunga. Göra detta för min skull och för att jag gillar det och inte för att jag känner mig tvungen bara för att hålla igång bloggen.

Ni som gillar mig, häng kvar, och ni som bara gillar mina bilder, ja ni får göra vad ni vill, men bara så ni vet så kommer det inte komma mer foton.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress