ART-BY-VANESSA

Handont, Scones och urgulliga kissemissar.
Igår satt jag och ritade i ungefär 3-4 timmar.

Tillslut gick det inte längre för min hand började göra ont... Men då jag ritade vart jag väldigt ofokuserad då mina fina underbara kissemissar la sig i fönstret framför mig och började visa upp en massa gulliga poser. Man vill ju bara pussa ihjäl dem. Så satt som en galning och försökte fånga deras cuteness på bild och ja, det vart en del.

De är min lycka och mitt liv, de gör mig så glad och jag älskar dem så oörhört mycket. Saknar dem alltid då jag är hemma hos Jack. Jack har inga husdjur alls och det är jätte tråkigt. Jag älskar djur!

Gjorde iallafall scones idag till frukost. Dem vart bra trots att vi inte hade mjölk.. Så fick använda vatten. Till det blåbärste! Efter ett tag smakade det blåbärsscones haha.. Nu ska jag väl bara ta det lugnt och fixa mig tills Jack kommer.
Linnea

Så extremt mysiga dina katter är :)

Denise

Va sööt :D

Peder Andersson

Söta katter :)

Maria

Gud vad fina bilder, och mysiga katter! Åh!

Jeanette

Åh vilka mysiga bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress