ART-BY-VANESSA

Flower girl.

Mådde dåligt och for hem från skolan, och direkt då jag kom hem satte jag mig och började rita på denna tjej och mådde genast bättre.

Dock så försökte jag måla av Ebbas teckning och jag tyckte väl jag lyckades ganska bra. Hon är seriöst min förbild inom teckning (?) osv och jag tycker ni borde kolla in hennes blogg ---> http://landfill.blogg.se/

Ni kommer bli chockade av hur fint hon ritar.. Speciellt håret D: .. Hon har en unik stil och ritar inte så verklighetstroget, och det är awesome! :3 

Hoppas ni gillar min version iallfall! Gjorde några ändringar och skuggade håret, tog bort ena ögat och valde att inte lägga till så mycket färg. Är så rädd att förstöra den. Men jag är nöjd..
 
Linnea

Så jävla snygg!!! Omg Vanessa!

Svar: tack Linnea haha :)
Vanessa Ljundahl

Linnea - FOTO

Ommen åhh vad snyggt du målar!!! skulle också vilja måla så bra!

Svar: Hahah tack så mycket! :3
Vanessa Ljundahl

Ebba

Riktigt fin!

Svar: Tack så mycket! :D
Vanessa Ljundahl

Fotograf Maria Carlsson

Du är så grymt duktig på att fota och måla!! För att inte tala om make-up. Keep it up!

Svar: Ska du säga! Du är grym! :D vad glad jag blir iallafall :3
Vanessa Ljundahl

johanna

men så fin, vad duktig du är!

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Super fint :D!
Hoppas du mår bättre snart!!

Julianna

OTROLIGT FIN!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress