ART-BY-VANESSA

första försöket som gick åt helvete.
Det gick åt helvete med att ta bilder som symboliserar svartsjuka. Gud vad arg och irriterad jag är!

Tror jag sätter för mycket press på mig själv. Vill att min bild ska vara den finaste som funnits haha.. Men det kommer aldrig bli så! Och det måste jag acceptera herregud.. Älskar sista bilden.

Men gillar väl dessa bilder och tror väl att 2an och 4an skulle kunna duga, men jag vill ha bättre bilder.. Måste fan sova nu! Godnatt hej!
Anonym

tips är att kanske försöka ta en bild med en annan person

Svar: Nej för mitt gymnasiearbete ska bara vara med mig. Har redan bestämt det ;) så lite sent att ändra.
Vanessa Ljundahl

johanna

jag älskar 3an, så vacker! eller ja alla är helt underbara men 3an stod ut extra mycket! :)

Svar: Tack så mycket :)
Vanessa Ljundahl

Linnea O

Jag gillar fyran. Gillar iofs alla bilder men tycker fyran ser försmådd ut. Om det är svartsjuka du ska ha alltså :)

Svar: Jo tycker samma sak :)
Vanessa Ljundahl

Lina

Håller med om att tvåan och fyran är bäst till ändamålet. ;) Prova kanske att ta kort då du biter dig lite på låtsas i tumnageln och hittar lite små irriterat över axeln, som att du försöker titta på tjejen som hånglar upp killen hon vet att du är intresserad av eller ngt. ;) Alt. att ta ett kort på dina ögon och ögonbryn som uttrycker svartsjuka medan du liksom tittar in genom vågräta springor i ett staket eller ngt. Kanske lite kul... ;) Kram
Bara en idé. ;)

Lina

Eller att du tar ett kort där du stor i fokus (närbild) och är arg och irriterad och tänker typ, medan man ser ett annat par som hånglar eller sitter och är äckligt kärleksfulla liksom i bakgrunden. (You want to be that girl). ;)

MATILDA

fina bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress